KOSZTY DOSTAWY I TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Posiadamy następujące typy dostępności produktów:

WYSYŁKA 24 H - Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h od złożenia zamówienie (w przypadku płatności szybkim przelewem lub za pobraniem) oraz zaksięgowania wpłaty (termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na koncie bankowym).

WYSYŁKA DO 6 DNI ROBOCZYCH, OD 7 DO 10 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 5 DNI ROBOCZYCH, OD 2 DO 6 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 5 DNI ROBOCZYCH, DO 5-6 DNI ROBOCZYCH, DO 4 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 7 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 10 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 3 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 2 DNI ROBOCZYCH, OD 3 DO 6 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 6 DNI ROBOCZYCH, OD 4 DO 5 DNI ROBOCZYCH, OD 2 DO 5 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 4 DNI ROBOCZYCH, DO 5 DNI ROBOCZYCH, OD 2 DO 5 DNI ROBOCZYCH, 5 - 7 DNI ROBOCZYCH, DO 7 DNI, OD 3 DO 5 DNI ROBOCZYCH, OD 1 DO 5 DNI ROBOCZYCH, DO 4-5 DNI ROBOCZYCH – Zamówienia trafiają do Działu Produkcyjnego i czekają na realizację. 

WYSYŁKA DO 15 DNI ROBOCZYCH (ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE) – Zamówienia przekazane są na Dział Produkcji i są realizowane na specjalne zamówienie według specyfikacji. Przy zamówieniach o duże ilości sztuk czas dostawy ustalany jest indywidualnie. 

 

Obecnie dostępne są następujące formy transportu:

» wysyłka kurierem GLS

» wysyłka InPost - Paczkomaty (dostępna jedynie dla niektórych modeli ze względu na ograniczenia gabarytowe).

»  wysyłka kurierska B2B lub wysyłka własnym kurierem (dla współpracowników i naszych dystrybutorów) 

Zamówienia są realizowane i wysyłane są od poniedziałku do piątku.

Towar dostarczany jest wyłącznie w dni robocze.

Modyfikacja adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia ale także indywidualnie po wysyłce osobiście przez klienta (np. poprzez zlecenie doręczenia paczki do punktu odbioru ParcelShop)

Jeśli odbiorca będzie niedostępny pod wskazanym adresem, kurier winien jest pozostawić awizo. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem i podejmują dwie próby doręczenia.

W przypadku dwukrotnej nieobecności awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższym oddziale firmy kurierskiej GLS.

W przypadku przesyłek InPost od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie paczka oczekuje na odbiór przez 48h. Można wydłużyć czas odbioru paczki przed upływem 12 godzin na kolejne 24 godziny. Opcja ta jest płatna, możliwa jedynie w aplikacji InPostMobile i leży to po stronie odbiorcy przesyłki. Po tym okresie przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

Więcej informacji o zasadach dostarczania przesyłek GLS i InPost Paczkomaty znajdziesz na ich stronach: https://gls-group.com/PL/pl/home/ oraz https://inpost.pl/

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy wysyłając wiadomość e-mail. W przypadku opóźnień wynikających z dużej ilości zamówień, organizowanych akcji rabatowych czy okresu przedświątecznego staramy się na bieżąco informować klientów o zaistniałych opóźnieniach wysyłając stosowne powiadomienia oraz umieszczając takie informacje na kartach produktów przy CZASIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

Status zamówienia można śledzić także logując się na indywidualne konto klienta (w przypadku zarejestrowanych klientów) w naszym sklepie online.

Losy swojej przesyłki możesz śledzić w LOKALIZATORZE PRZESYŁEK.